21 Nisan 2012 Cumartesi


..eee Si ÖyLe Be hayat... Senin İçinde YuvarLanıp Gidiyoruz... Sayende BazeN ağLıyor BazeN güLüyoruz Durup Durup Kendimize SoruLar Soruyoruz , CevaBını BiLsekTe BiLmemeZLiğe Veriyoruz..Sen NasıLsın Be hayaT??? VaRmı Bize oynayacağın Yeni Bir oYun..Varmı Bize GösTerecek Başka BiR yoLun... YaDa SöyLe Ne Zaman GeLecek Senin Sonun..
__ڪےєηi____ڪےє√iyoяuм.
İnsanLarın Hep iki yüzü vardır.
...Biri içinde , Biri Dışında
ve çoğunun Tersi Düzüne Karışmış...
AMA BEN İÇİMEDE DIŞIMADA SUS'MAYI ÖĞRETTİM.. ÖyLe yetiştirdim
SADECE 'sus'uyorum terside düzüde aynı...NE HESABINI VEREMİYECEGİM BİR GÜNÜM OLDU NEDE VİCDANIMI LEKELEYEN BİR GEÇMİŞ NE HİSSETTİYSEM ONU SÖYLEDİM ONU YAŞADIM TANRIDAN BAŞKA HİÇ KİMSEYE BOYUN EGMEDEN KEŞKELERİM OLMADAN YAŞADIM... ASLA SEVMEDİGİM BİRİNE SENİ SEVİYORUM DEMEDİM,,,BİRİNİ SEVERKENDE KARŞILK BEKLEMEDİM..EVET DELİYİM ÇILGINIM BELKİ BİRGÜN YAŞLANACAM AMA ASLA BÜYÜMİYCEM.. HERŞEYE RAGMEN HERŞEYE İNAT ..G Ü L Ü Y O R U M..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder